Tervetuloa Enkelinkosketus ja EKmimmit foorumille!

Täältä löytyy apuja kirjautumiseen sekä foorumin säännöt
admin
Site Admin

Tervetuloa Enkelinkosketus ja EKmimmit foorumille!

ViestiKirjoittaja admin » Ke Helmi 11, 2009 13:34

Oletko kokenut raskaudenkeskeytyksen sikiöpoikkeavuuden takia, oletko itse joutunut päättämään pienoisesi elämästä? Oletko saanut huonoja uutisia ultrasta ja odotat vielä varmistusta istukkanäytteestä tai lapsivesipunktiosta? Tämä suljettu keskustelufoorumi on perustettu sinua, minua, meitä varten. Oli keskeytys vasta tulossa, juuri tehtynä tai oli siitä jo vuosia aikaa, täältä löydät samassa elämäntilanteessa olevia ihmisiä, joiden kanssa keskustella kaikista asioista maan ja taivaan välillä. Tänne voit vuodattaa tunteitasi, ajatuksiasi, mietteitäsi ja löydät, ettet ole yksin tämän kaiken keskellä.

Me emme tuomitse, emme moralisoi vaan haluamme yhdessä auttaa toinen toisiamme aina yhden askeleen verran eteenpäin. Emme hauku, ivaa vaan ymmärrämme, jaamme tunteita ja kokemuskia. Tällä palstalla uskallamme puhua niistä kipeimmistäkin asioista, salaisimmistakin asioista ja asioista, joille ei tunnu löytyvän kuulijaa, ei ymmärtäjää. Tiedämme, että rakkaudesta suurinta on myös kyky luopua rakkaimmasta, silloin kun sen aika koittaa - eikä se todellakaan tarkoita unohtamista, eikä sitä, etteikö se sattuisi kipeimmällä mahdollisella tavalla. Olemme kaikki samalla pohjalla, saman kokeneita, emme ole yksin, vaan yhdessä olemme vahvoja. Minä en ole ainoa, minä en ole yksin, en ole outo, kun asioista näin ajattelen, en ole ainoa, joka tämän helvetin läpi on rämpinyt. Me selviämme, vaikka välillä ottaakin koville, me selviämme yhdessä. Päivä kerrallaan, hetki kerrallaan - se riittää!

Tähän ryhmään ovat tervetulleita niin isät kuin äiditkin, mutta muita emme tänne laske mukaan. Emme hyväksy ulkopuolisia urkkijoita, emme alan opiskelijoita - ihan jotta voimme olla omassa porukassamme, rohkeasti puhua yhteisestä surustamme. Jos haluat välittää ryhmälle viestiä, laita sitä osoitteeseen webmaster (ät) enkelinkosketus (piste) net, tätä kautta välitetään myös opinnäyte/gradu/tutkimuspyynnöt yms. Luethan palstan säännöt huolella ennen palstalle rekisteröitymistä!

Niinä päivinä kun minä olen heikko, kun suruni on suurin, löydän täältä saman kokeneita ja saan pienen palan taas elämässäni vietyä eteenpäin - toisena päivänä minä olen se vahvempi olkapää, joka auttaa toista tarvitsijaa. Askel kerrallaan, pieni hetki vain. Enkelinkosketus sydämessämme, siipien hipaisu kohdussamme, rakkaus, kaipuu ja suru matkaseuralaisina.

Tervetuloa mukaan!
t. Admin - Enkelinkoskettama 12/02 alkaen

Palaa sivulle “Tervetuloa foorumille!”