Ongelmia?

Täältä löytyy apuja kirjautumiseen sekä foorumin säännöt
admin
Site Admin

Re: Ongelmia?

ViestiKirjoittaja admin » Ke Maalis 31, 2010 16:04

Hei

Esittelyviestin voit kirjoittaa Esittelyt-alueelle painamalla Esittelyt-tekstin alla olevaa "uusi aihe" painiketta. Pieneen sarakkeeseen otsikko ja sitten vapaamuotoinen teksti tähän isompaan ruutuun. Lopuksi paina ison ruudun alta löytyvää "Lähetä" painiketta.

t. Admin

ps. Jos ongelmia vielä on esittelyn tekemisenkanssa, voi laittaa esittelyn myös suoraan minulle esim sähköpostitse, jos se tuntuu helpommalta vaihtoehdolta.
Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii. Rakkaus ei koskaan katoa...

It is the end of all hope
To lose the child, the faith
To end all the innocence
To be someone like me

Yksis

ViestiKirjoittaja Yksis » Ti Huhti 27, 2010 19:11

Millä ihmeellä mä vaihdan mun sähköpostiosoitteen? vanha osoite lakkaa toimimasta ihan pian!!!

Yksis

admin
Site Admin

ViestiKirjoittaja admin » Ke Huhti 28, 2010 7:17

Sähköpostiosoitteen saa vaihdettua tällä hetkellä helpoiten niin, että lähettää minulle sähköpostilla tai yksityisviestillä uuden sähköpostiosoitteen ja vaihtopyynnön. Katsonpa foorumin asetuksia, saako tuota laitettua niin, että saisi itse vaihdettua sähköpostiosoitteensa...

t. Admin
Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii. Rakkaus ei koskaan katoa...

To end all the innocence
To be someone like me

sinij

ViestiKirjoittaja sinij » To Marras 04, 2010 14:50

Hei ylläpitäjät,
Kauanko kestää, että pääsee laajemmalle foorumille. Kirjautunut olen, hyväksynyt säännöt ja esittelyn tehnyt. 2pv enkelipojan syntymästä.... Paljon kysymyksiä, joihin tarvisin vertaistukea. Viikon olen nyt epätoivoisesti sivuja kurkistellut ja lukenut. Yritin ylläpitoon lähettä yksityisviestin, mutta ei se onnistunut. Help?

admin
Site Admin

ViestiKirjoittaja admin » To Marras 04, 2010 16:25

Olen liittänyt sinut "täydeksi jäseneksi" jo heti esittelyn tehtyäsi, jostain syystä taitaa kone bugittaa, eikä anna liittää uudestaankaan jäseneksi. Täytyy illalla kääntyä tuon meidän webmasterin puoleen, jos ei viimeisin kikkakonsti tehoa. Eli jos et nyttenkään pysty näkemään foorumia kokonaisuudessaan niin laitathan viestiä vaikka tähän. Joskus tämä foorumipohja tekee omiaan, et ole ensimmäinen, joka on hyväksytty, muttei silti pääse "sisälle" kuten pitäisi.

To end all the innocence
To be someone like me

sinij

ViestiKirjoittaja sinij » Pe Marras 05, 2010 13:55

Hei,
En näe muita henk.kohtaisia kertomuksia kuin esittelyt vai enkö osaa käyttää. Kaikki muut alueet ovat sääntöjä, tervetuloa-ohjelmia tai teknisten ongelmien ratkaisua käsitteleviä, ei muita keskustelu alueita. Vai onko niin etten osaa käyttää foorumia??

admin
Site Admin

ViestiKirjoittaja admin » Pe Marras 05, 2010 16:35

Hmmm... mikäköhän tässä nyt mättää. Poistin vielä kerran jäsenyytesi esittelyn tehneiden ryhmässä ja liitin sinut takaisin. Profiilisiasi tarkastellessani en havainnut siinä mitään outoa, mikset näkisi muita keskustelualueita ihan normaalisti. Keskustelualueethan ovat Esittelyt, Ylläpito tiedottaa, Enkelinkosketus (jossa keskeytykseen liittyvät alakansiot, joissa sitten ne viestit), Ek-mimmit (jossa on seuraavaan vauvanodotukseen ja yritykseen liittyviä juttuja alakansioissaan) sekä Yhteiset asiat, joissa on näihin kahteen keskustelualueeseen kuulumattomia viestejä. Ainakin "kaapattuani" tunnuksesi tarkastusta varten nämä kaikki näkyvät kuten kuuluukin ja tietokanta yms näyttäisi sinun omaavan täydet oikeudet lukea ja kirjoittaa näille edellämainituille keskustelualueille.

En ole mikään nettinörtti, yrityksen ja erehdyksen kautta sitä väännetään tätä palstaa toimimaan ja välillä pitää konsultoida tota meidän isäntää, josko hän tietäisi, missä mennään... Toivottavasti nyt toimii!

To end all the innocence
To be someone like me

karkki

ViestiKirjoittaja karkki » Ti Tammi 04, 2011 14:21

Hei!
Täällä taas yksi kärsimätön odottelee "oikealle" foorumille pääsyä.. Ymmärrän, ettei täällä voi kukaan aina päivystää, mutta tahtoisin kovasti päästä omieni joukkoon. Kysymyksiä on niin paljon.
Viimeksi muokannut karkki, Pe Marras 11, 2011 20:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Manna

hei!

ViestiKirjoittaja Manna » Ti Touko 10, 2011 21:34

Hei! Olenkohan tehnyt jotain kirjautumiseen liittyvää "väärin", koska en mielestäni pääse foorumilla eteenpäin, vaikka olen esittelyviestin jne tehnyt..? Odottavan aika tuntuu vaan niin pitkältä :(

admin
Site Admin

ViestiKirjoittaja admin » Ti Touko 10, 2011 23:10

Hei Manna!

Kävin tarkastamassa oikeutesi ja sinulla kyllä oli laitettuna esittelyn tehneen oikeudet, eli Foorumin pitäisi kokonaisuudessa olla näkyvissä. Et ole ensimmäinen, jonka kohdalla jostain syystä aktivointi ei ole mennyt "loppuun asti". Poistin oikeudet ja laitoin ne uudestaan, toivottavasti se riittää! Jos ei vieläkään näy muita osioita kuin esittelyt, niin koita kirjautua ulos ja uudestaan sisään. Joskus temppuilee tämä phpBB...

- admin -

To end all the innocence
To be someone like me

Palaa sivulle “Tervetuloa foorumille!”