Ongelmia?

Täältä löytyy apuja kirjautumiseen sekä foorumin säännöt
varpu

Re: Ongelmia?

ViestiKirjoittaja varpu » To Marras 24, 2011 17:49

Moi,

laitoin esittelyviestin ja olen saanut siihen vastauksiakin. Pääsen lukemaan muiden keskusteluja, mutta en luomaan uutta keskustelua itse tai vastaamaan muiden ylläpitämiin keskusteluihin. Onko rekisteröitymiseni sujunut niin kuin pitää? Esittelyviestissäni hyväksyin foormumin säännöt.

-varpu-

Plenaluna

ViestiKirjoittaja Plenaluna » La Helmi 11, 2012 18:28

Moikka, oli vähän vaikea päästä tänään foorumille ja mietin että jos jonkulla EI ole omaa datanomimiestä kotosalla selvittämässä miten tänne pääsee, niin tässä oisi linkki: http://78.47.3.181/foorumi/ että vois vaikka jakaa fb-ryhmään edes taikka jotain? (Jossa en ole osallisena... niin tulin sitten tänne urputtamaan ku viimein pääsin tänne. ;) )

Ilmeisesti enkelinkosketus nimi on vanhentunut? Onks admin tästä tietonen? :)
Mulle tulee ilmoitus että domain nimi vanhentunut 10.2.2012.

DreamOn

ViestiKirjoittaja DreamOn » Su Helmi 12, 2012 13:22

Eilen ei tosiaan ollenkaan toiminut tämä foorumi ainakaan mun koneelta. Eli samaa asiaa kun Plenalunalla tuossa yllä.
Ja minähän en tajua mitä pitää tehdä jos ei toimi...tai voiko tehdä mitään.
Ja sitä se tosiaan herjasi että enkelinkosketus-nimi on vanhentunut.

Tuulispää

ViestiKirjoittaja Tuulispää » Su Helmi 12, 2012 19:04

^sama juttu täällä!!!

Plenaluna

ViestiKirjoittaja Plenaluna » Su Helmi 12, 2012 23:31

Sain tossa tänään viestiä adminilta (fb ryhmä juttuja) ja mainitsi että foorumin hommat on hoidossa... :)
Ihan vaan DreamOnille ja Tuulispäälle tiedoksi.

(Tuntuu että notkun täällä foorumilla enempi ku laki sallii ni oli ihan pakko sanoo jotain tähän ku kerta tiesin. :lol: )

admin
Site Admin

ViestiKirjoittaja admin » Su Helmi 12, 2012 23:47

Jeps, oli päässyt nimipalvelin vanhenemaan. Tosin sen pitäisi a) automaattisesti uudistaa itsensä ja b) lähettää varoitussähköpostiviesti meidän webmasterille, jota se ei ollut tehnyt. Oli sen verran kaaosta kotirintamalla, etten keskiviikon jälkeen ehtinyt foorumin suuntaan vilkaisemaan, kuten ei mieskään (mm yksi lapsista teho-osastolla hoidossa, minulla reissuunlähtö esikoisen kanssa jne), kun saatiin kotirintamalla hommat hoitoon, niin saatiin taas tämä foorumikin hoitoon ;) Olemme pahoillamme katkoksesta!

t. Admin & Webmaster
Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii. Rakkaus ei koskaan katoa...

It is the end of all hope
To lose the child, the faith
To end all the innocence
To be someone like me

Plenaluna

ViestiKirjoittaja Plenaluna » Ma Helmi 13, 2012 0:04

Pakko vielä kommentoida että HUI kamala! Tosiaankin kaaosta kotona. :? Toivottavasti nyt on jo kaikki paremmin!
Eipä tää foorumin hikkaus ilmeisesti ollut kovin monelle tullut edes esiin... :D Ei oteta niin vakavasti.

Rosa*

ViestiKirjoittaja Rosa* » La Kesä 02, 2012 10:01

Tämänkin joudun kirjoittamaan toisen kerran...

Tämä foorumi nakkaa mut aina välillä pisteeseen "Sinun pitää kirjautua sisään vastataksesi viesteihin tällä alueella" Olen joutunut tässä kymmenen minuutin sisään kirjatumaan jo viisi kertaa tänne sisälle.. Mikä mättää?

Saattaa kesken tekstin kirjoittamisen tai lukemisen nakata mut pois täältä..

admin
Site Admin

ViestiKirjoittaja admin » To Kesä 21, 2012 10:01

Jos kirjautuminen ei pysy foorumilla päällä vaan pätkii koko ajan, on ensimmäinen konsti, mitä kannattaa kokeilla selaimen välimuistin tyhjennys sekä evästeiden (cookies) poisto. Toinen vaihtoehto on sisäänkrijautumisen yhteydessä laittaa rasti ruutuun "muista minut", mutta tätä en suosittele yleisessä käytössä olevilla tietokoneilla (esim kirjaston tietokoneella). Tällöinkin kirjautumisen saa pois uloskirjautumalla sekä sen jälkeen tuolla välimuistin tyhjennys+ evästeiden poisto operaatiolla.
Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii. Rakkaus ei koskaan katoa...

It is the end of all hope
To lose the child, the faith
To end all the innocence
To be someone like me

roosaliina6

ViestiKirjoittaja roosaliina6 » To Elo 16, 2012 21:16

Moi,
minäkin kyselen, milloinkohan foorumi avautuu kokonaisuudessaan. Tein esittelyn tiistaina. Melkein hävettää kysellä näin äkkiä perään (ymmärrän hyvin, etteivät ylläpitäjät ehdi päivystää koko ajan), mutta tarve päästä jakamaan tuoretta menetystä on suuri.

Palaa sivulle “Tervetuloa foorumille!”