Toiveita, ehdotuksia?

Täältä löytyy apuja kirjautumiseen sekä foorumin säännöt
admin
Site Admin

Toiveita, ehdotuksia?

ViestiKirjoittaja admin » To Maalis 05, 2009 8:47

Onko toiveita keskustelualueiksi, ehdotuksia otetaan vastaan tähän ketjuun, yksityisviestillä sekä sähköpostitse!
Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii. Rakkaus ei koskaan katoa...

It is the end of all hope
To lose the child, the faith
To end all the innocence
To be someone like me

admin
Site Admin

Re: Toiveita, ehdotuksia?

ViestiKirjoittaja admin » Pe Maalis 06, 2009 13:36

*poistettu viesti koskien näkymistä foorumilla aktiivisten kirjautuneitten ryhmästä*

Kun kirjautuu sisään, on siinä sarake "piilota paikalla olemiseni tällä kertaa", siihen kun laittaa raksin ruutuun, niin pitäisi näkyä alhaalla piilotettuna kävijänä, eikä nimeä näy alareunassa. Kirjoitetuissa viesteissä sitten näkyy käyttäjätunnus. Omat asetukset valikosta löytyy myös kohta asetukset, jossa on raksittavana: Piilota paikallaolo kyllä/ei. Siihen jos laittaa kyllä, niin minun järjen mukaan pitäisi aina olla piilotettuna, vaikka käyttäisikin salasananmuistamista ja suoraan pääsisi sisään ilman että joka kerta kirjautuu palstalle erikseen.

Eli taitaa olla helpoin ensin kirjautua ulos, sitten raksittaa itsensä piilotetuksi ja kirjautua sisään ja sitten käydä muuttamassa tuolta omista asetuksista se raksi sinne kyllä-kohtaan.

Tuosta adminin tekemänä näkymisen estämisestä en sitten tiedä, vaikuttaako se kaikkiin tunnareihin yhtä aikaa, vaiko voiko sen tehdä tunnari kerrallaan. Jos porukka kokee, että olisi mukavampi, ettei nuo käyttäjätunnukset näy, selvittelen asiaa. Nyt voi jokainen tehdä henk. koht ratkaisun näillä ohjeilla. En ole itse vielä paljoa tätä foorumipohjaa käyttänyt, opiskelen näitä ylläpitohommia... :D
Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii. Rakkaus ei koskaan katoa...

To end all the innocence
To be someone like me

karpalo

ViestiKirjoittaja karpalo » Su Maalis 15, 2009 10:46

Moikka krumeluu ja tuplaonnittelut täältäkin! Mielettömän upea juttu!

Mietiskelin sitä (nyt kun ollaan saatu tänne puolelle eka ihan uusi ei enkelinkosketuksessa mukana ollut jäsen) että pitäisikö joitain files -tekstejä siirtää sieltä tämän foorumin enkelinkosketus alueelle. Tietty pitäisi saada ko. henkilöiltä suostumus joiden fileja siirretään (voin itse olla aktiivinen tässä jos tarvetta). Ihan sen takia ajattelin tätä että ihan uusille tulijoille voi olla aika iso kynnys kirjoitella ekaa viestiä tuonne enkelinkosketus folderiin. Olisi ehkä helpompaa kun olisi jotain pohjilla.

Äh, en tiedä osaanko oikein selittää tätä juttua mutta jotenkin vaan tuntuu että kun ihminen tänne meille päätyy ihan sydän raakileena niin uskaltaakohan sitä ruveta kirjoittamaan tuonne enkelinkosketus folderiin ekana. Ihan kuin olisi ainoa joka on joutunut kokemaan keskeytyksen...muut ovat jo ekmimmivaiheessa tms. Ainahan voi tietty ohjata tuonne vanhalle palstalle mutta onko siihen kuinka monella uudella voimavaroja?

Tai voitaisiinko me konkarit aktivoitua jotenkin muuten niin että tuo enkelinkosketus alue ei ole tyhjillään? Kirjoittaa urakalla niitä omia kokemuksiamme sinne ainakin (varmaan onnistuisi copy-pastella aika monella). Voisiko tuonne ek-mimmit puolelle (sen pääsivulle) kirjoittaa vaikka viestin tästä asiasta (ennen niitä sub-foldereita)? Olisin itse laittanut sinne mutta sinne ei voikaan laittaa viestiä.

Krumeluu
Enkelin koskettama
Viesti:

ViestiKirjoittaja Krumeluu » Ma Maalis 16, 2009 12:59

Voisi tosiaan siirtää noita tekstejä, alunperin minun piti laittaa siitä kyselyä jo aiemmin, että kenen tekstin saa siirtää ja kenen ei, mutta jotenkin olleet voimat vähissä :oops: Onneksi tuli appivanhemmat auttamaan tuossa tahtotaaperoisen hoidossa, niin saanut itse vähän aikaa lepäillä ja jaksaa paremmin sitten tätä foorumiakin harjoitella pyörittämään. Mutta periaatteessa ei ole mitään sitä vastaan, ettei noita aimmin itse Yahoo!n puolelle kirjoitettuja juttuja tänne voisi siirtää ja minä suunnittelin siirtäväni ainakin kaikki itse ko palstalle laittamani tekstit ja linkit tänne...
Sydämissämme aina: 12/02 Myy ( rv 19+2 kampomelinen dysplasia) ja 09/04 Sintti (rv 12+6 kohdunulkoinen raskaus)
Elämäämme sulostuttamassa: Eva 10/07 sekä Elias & Emil 10/09

sussu

ViestiKirjoittaja sussu » Su Maalis 29, 2009 14:40

Omat viestini saa siirtää, mikäli ne ovat sen arvoisia. Minun voimavarani ovat nyt muualla, siitä toisella sivulla....jos nyt löydän sellaisen purnausosion.....

karpalo

ViestiKirjoittaja karpalo » Ke Touko 27, 2009 14:16

Moikka taasen kerran. Ýhtä juttua olen tässä pohtinut jonkin aikaa...

Vanhalle palstalle tuli aika paljon myös sellaisia jäseniä joilla oli keskeytys vasta tulossa ja siellä annettiin paljon "ohjeita ja neuvoja" keskeytykseen liittyen. Kannattaako sikiötä katsoa, siunaustilaisuus, ottakaa kamera mukaan, miten keskeytys käytännössä tapahtuu, saako oman huoneen. Jne jne. Mulla on nyt sellainen näppituntuma että tänne palstalle on liittynyt vain ihan yksi tai kaksi jäsentä joilla olisi vasta keskeytys tulossa (eli tieto sikiön kehityshäiriöstä mutta ei vielä keskeytystä tehtynä) ja voipi olla että hekin olivat niitä vanhalta palstalta tänne siirtyneitä. Itse liityin aikoinaan vanhalle palstalle pari päivää ennen keskeytystä ja koin että sain mielettömästi tukea ja tietoa joka oli todella tarpeellista jo ennen keskeytystä.

Joten olen nyt miettinyt että onko tämä ihan vaan sattumaa vai mistä asia voisi johtua kun tuntuu että tänne liittyy vain keskeytyksen jo jonkinaikaa sitten kokeneita henkilöitä (ja hyvä että liittyvät, ei siinä mitään). Uskoisin vaan että meillä olisi annettavaa vaikka kuinka paljon jo ennen keskeytystäkin vertaistukena. Tuli mieleen että johtuisiko tämä osittain siitä että tuolla ylhäällä lukee "Keskusteluryhmä raskaudenkeskeytyksen sikiöpoikkeavuuden takia kokeneille". Jos eivät uskalla liittyä tänne ennen keskeytystä? Jos ei ole rekisteröitynyt niin tokihan pääsee katsomaan sääntöjä jossa tulee ilmi että tänne pääsee myös ne joilla keskeytys on vasta tulossa mutta ehkä tuossa tosi herkässä tilassa jossa ihminen on kun on tullut tieto sikiön kehityshäiriöstä niin ei jaksa selailla ohjeita niin paljon että asia selventyisi. Ts. ei jaksa avata ohjeita ollenkaan.

Mietinkin että voisiko tuonne ihan etusivulle (jossa rekisteröityminenkin on) laittaa jonkun tekstin että tänne saa liittyä jos on keskeytys koettu tai jos se on tulossa (tai odottaa tietoa tutkimuksista). Siis tavallaan ne ohjeissa olevat alkutekstit, ei sen ihmeempää, mutta heti etusivulla.

vkahila

ViestiKirjoittaja vkahila » To Touko 28, 2009 15:52

Minusta olisi hyvä jos vanhalta puolelta siirrettäisiin keskeytyskertomukset ja tietoa eri kehityshäiriöistä tänne puolelle. Itse kopioin oman keskeytyskertomuksen tänne suoraan sieltä. Muitakin viestejäni saa siirtää jos tarvetta on.
Ja tosiaan niinkuin karpalokin kirjoitti, että ehkä etusivulle voisi laittaa tuon juuri, että myös niille jotka odottavat tuloksia tai keskeytystä vielä.

admin
Site Admin

ViestiKirjoittaja admin » Su Touko 31, 2009 13:10

Hei!

Muutettiin tänään tuota yläbannerissa olevaa tekstiä, samoin info-tekstiin tuli pieni muutos. Tosiaan tänne palstalle ovat kaikki, joita tämä asia henkilökohtaisesti koskettaa, tervetulleita - niin äidit kuin isätkin. Noita tekstien siirtoja pääsen kunnolla varmaan aloittelemaan jahka pääsemme Suomeen ensi viikolla, haen noita Yahoon puolelle kirjoitettuja faktatekstejä sitten tänne. Kukin voi toki itse Yahoo:lle kirjoittamansa teksin tänne myös siirtää. Jos jollakulla on teksin siirtoa vastaan jotain, ilmoittakoot siitä minulle mieluiten mahdollisimman pian.

To end all the innocence
To be someone like me

Palaa sivulle “Tervetuloa foorumille!”